آخرین اخبار

ژسوس: الهلال برای شکست نساجی وارد میدان می‌شود

سرمربی تیم فوتبال الهلال گفت: هدف ما این است که روند پیروزی خود را ادامه دهیم و تیم حریف را شکست دهیم.

اشتراک گذاری
12 آذر 1402
کد مطلب : 9990

به گزارش خبرگزاری فارس، ژرژ خسوس در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: یاسین بونو، دروازه‌بان ما در بازی فرداست. هدف ما این است که روند پیروزی خود را ادامه دهیم و تیم حریف را شکست دهیم.

سرمربی تیم الهلال گفت: می‌دانم که سلمان فرج که از باتجربه‌های ماست به دلیل مصدومیت در ترکیب ما کمتر قرار گرفته ولی یکی از گزینه‌های ما برای بازی فرداست. سلمان فرج یکی از گزینه‌های ما برای راه حل مسابقه است.

ژسوس گفت: در حال حاضر ما می‌خواهیم از این گونه مسابقات برای ارزیابی برخی از برنامه‌ها و نقشه‌هایمان استفاده کنیم زیرا زمان کافی برای اجرای این تاکتیک‌ها نداریم و بازی با تمرین متفاوت است. ما زمان کافی برای آماده شدن در آخرین مسابقه‌مان نداشتیم.

وی اظهار داشت: من اینگونه فکر نمی‌کنم که تاکتیک‌های من به بازیکنان ذخیره وابسته باشد. من آماده‌ترین بازیکنان را برای مسابقات انتخاب می‌کنم. زیاد متوجه استراحت نمی‌شوم. بازیکنان بر اساس زمان‌های ریکاوری باید خودشان را آماده کنند.

ژسوس گفت: مالکوم و میتروویچ در بازی‌های قبلی کمی احساس درد کردند ولی برای بازی فردا آماده هستند. تمرین امروز مشخص می‌کند که چه کسی فردا در ترکیب است.

 

عبدالله المالکی، بازیکن تیم فوتبال الهلال نیز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی گفت: وقتی شما برای الهلال بازی می‌کنید، باید برای تمامی مسابقات آماده باشید. ما در اینجا یاد گرفتیم که تمامی مسابقات مهم هستند.

وی ادامه داد: ما بازیکنان الهلال به هم نزدیک و همیشه آماده بازی هستیم. همیشه سعی داریم که بیشتر تمرین کنیم.

بازیکن تیم فوتبال الهلال اظهار داشت: همه باشگاه‌ها فشار مسابقات را متوجه می‌شوند. ما باید تلاش خودمان را انجام دهیم تا با کمک خدا، بتوانیم در این مسابقات آماده باشیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =